مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-22اقتصادي

فارس من| مطالبه تخصیص دینار به جای دلار به همه زائران اربعین


تخصیص ارز مسافرتی دینار به زائران عتبات و اربعین از موضوعاتی است که مخاطبان سامانه «فارس من»، پویش های متعددی را برای آن به ثبت رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت سال گذشته به صورت رسمی اختصاص ارز به زائران عتبات را مصوب کرد که یکی از دلایل گلایه زائران عتبات، بی اطلاعی از نحوه دریافت آن بود.

دولت مصوب کرده است به افرادی که به سفر عتبات عالیات سفر می کنند، ارز مسافرتی تخصیص دهد، این تخصیص ارز هم به مسافران هوایی و هم مسافران زمینی و هم به مسافران اربعین تعلق خواهد گرفت.

میزان ارز تخصیص یافته به مسافران عتبات 500 یورو یا معادل دلاری آن است؛ پیش تر توکلی، مسوول ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا از تخصیص ارز مبادله ای به همه زائران عتبات خبر داده بود.

* برای اربعین به جای دلار، دینار به مردم پرداخت شود تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس، با ثبت پویشی با عنوان برای اربعین به جای دلار، دینار به مردم پرداخت شود ، خواستار دریافت دینار برای سفر به عراق شده اند.

در متن این پویش آمده است: چرا دلار را برای استفاده در راهپیمایی اربعین که تقریبا همه چیز رایگان است به مردم ارائه می کنند؟ بجای دلار از پول کشور عراق استفاده شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه تخصیص دینار به جای دلار به همه زائران اربعین

فارس من| مطالبه تخصیص دینار به جای دلار به همه زائران اربعین